27 octombrie 2016

proasta




Astzi de dimineatza, in 41, eu pe scaun ( ca macar la prima ora sint si eu norocoasa ) ...vin linga mine 2 tinere de liceu curatzele, frumusele .
Incep ( ele ) un dialog despre niste colegi de clasa / iubitzi !
La fiecare 2-3 cuvinte unul era PROASTA si altul FATA in atitea variante ca m-am si minunat de unde le mai pot scoate :

# admirativ  : vai fata ce proasta esti !
# negativ : fataaa nu mai fi proasta!
# afirmativ : hai fata, nu vezi ca esti proasta.
# dubitativ : tu esti proasta sau ce faci ?
# exclamativ : da proasta mai esti !
# interogativ : fata, tu chiar esti proasta ???
............................................................................
S-ar putea chiar sa-mi fi scapat citeva dintre  variante ca deja imi simtzeam timpanele inflamate ... La cit de variat si bogat e vocabularul limbii romane, la cite " cuvinte si expresii frumoase " exista, la cite injuraturi colorate avem...ele se blocasera doar aici . Bine ca dupa 5 statzii au coborit ca altfel imi venea sa le zic : fetelor  sintetzi niste  PROASTE !